Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht Delphi programmeur als back-up

  • Vrakking

    Voor een klant zoek ik een ervaren Delphi programmeur die als back-up gaat functioneren

    Klant heeft een maatwerkpakket in Delphi ontwikkeld waarban de kennis nu bij 1 persoon aanwezig is.

    De “back-up programmeur” die wij zoeken wordt ingehuurd voor 5 werkdagen om systeem eiegn te maken. Daarnaast contract op jaarbasis voor 6-10 dagen om kennis van het systeem om peil te houden.

    U moet bereid zijn om bij de kleine kans op calamiteit en afwezigheid vaste programmeur ingezet te worden. Dit kan zijn eventueel in de avonduren of op zaterdag.

    Het pakket is ontwikkeld in Delphi versie 2003. Klant is gevestigd in Noord-Brabant

    reactie graag naar:

    jan Vrakking

    vacature@mkbinternetmarketing.nl of 0610713655

  • Peter Smink

    Zoals zojuist even kort per telefoon besproken, heb ik eventueel interesse in de mogelijkheid te functioneren als Delphi backup voor uw klant in Oosterhout.

    Mijn totale programmeer-ervaring beslaat zo'n 23 jaar in diverse omgevingen en programmeertalen, echter de laatste 9 jaar (sinds 1999) in Delphi, lopend van versie 5.0 t/m de meest recente.

    Gedurende die 9 jaar heb ik een standaard pakket ontwikkeld voor de transportwereld (zie ook www.primekey.nl). Dit pakket wordt nog steeds uitgebreid, verder ontwikkeld en onderhouden door mijzelf. Daarnaast heb ik nog diverse maatwerk projecten gedaan, waaronder:

    - personeelssysteem voor een taxi bedrijf

    - relatiemanagement- en planningssysteem voor de verhuur van privé-chauffeurs

    - complex systeem voor heel specifieke afrekeningen met klanten voor een chemiebedrijf als aan vulling en gekoppeld aan SAP.

    - logistiek systeem voor in- en verkoop van groente en fruit, gekoppeld aan mijn standaard transport management systeem

    Voor de meeste van deze ontwikkelingen doe ik nog steeds het onderhoud en de evt. verdere ontwikkelingen.

    Ik ben zelfstandig ondernemer (ZZP'er) en dus over het algemeen flexibel in de indeling van mijn beschikare tijd. Mijn kantoor bevindt zich in Rijsbergen (net onder Breda).

    Wellicht dat bovenstaande aanleiding geeft tot nadere kennismaking.

    Ik ben bereikbaar op tel.nr. 076-5640995 of 06-41725675

    Met vriendelijke groeten,

    Peter Smink

    Primekey Software B.V.