Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Team Leader Delphi Ontwikkaar GEZOCHT

  • Sherry-Ann Sprock

    Voor een goede relatie van Computer Futures Solutions ben ik per direct op zoek naar een ervaren Delphi Developer die de kar binnen het team wil gaan trekken.

    Deze organisatie heeft een pakket die in Delphi geschreven is door een derde partij, maar onlangs hebben ze de partij inhuis gehaald. Nu bouwen ze zelf verder aan het pakket en onderhouden deze ook. De ontwikkelaars die er nu werken zijn ook werkzaam met andere technologieën. Het idee is dat jij als ervaren Delphi ontwikkelaar het centrale aanspreekpunt zal zijn voor deze applicatie, maar dat je ook anderen onder je hoede zal nemen die hieraan gaan werken. Tevens zullen er meer werknemers omgeschoold worden om je team te komen versterken.

    De afdeling ontwikkelaars bestaat uit 22 man. De cultuur binnen de organisatie is nuchter. De mensen staan met beide benen op de grond. De organisatie waardeert de mening van elk werknemer. Als techneut zijnde moet je in staat zijn de wensen van de klant zo veel mogelijk te kunnen vertalen naar de techniek.

    DELPHI ONTWIKKELAAR

    Om in aanmerking te komen voor deze functie, dien je minimaal 4 jaar ervaring te hebben met het ontwikkelen in Delphi. Het liefst heb je ervaring met Delphi 6 of de nieuwste versies. Verder ben je een goede leider en weet je je team te motiveren.

    Je komt intern te werken binnen de organisatie. Deze organisatie kan jou een goed salaris bieden, een 13de maand, 27 vakantiedagen plus ongeveer 156 uur extra vakantiedagen. De verdere arbeidsvoorwaarden zijn ook uitstekend.

    Wil je in aanmerking komen voor deze vacature? Of wil je meer weten omtrent deze vacature? Neem snel contact op met Sherry-Ann Sprock: 020 522 1717. Of stuur mij je meest recente cv toe naar s.sprock@computerfutures.com.

  • Serge Vanhoucke

    Dear Sherry-Ann,

    could you tell me in what region your client resides?

    Would this also be an opportunity for a freelancer?

    kind regards,

    Serge Vanhoucke.

  • Sherry-Ann Sprock

    Dear Serge,

    I would like to thank you for your reply.

    Unfortunately I have to inform you that this is a permanent position.

    Should you still be interested, please let me know.

    Kind regards,

    Sherry-Ann Sprock

    Sr. Recruitment Consultant Key Accounts

    Computer Futures Solutions Amsterdam

    4th Floor, Falckstraat 15-29, 1017 VV, Amsterdam

    Telephone No.: +31 (0) 20 522 17 17

    Fax No: +31 (0) 20 522 17 79

    mailto:s.sprock@computerfutures.nl

    22 YEARS OF RECRUITMENT EXCELLENCE