Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Importeren naar boekhoudpakket.

  • Johan Lijffijt

    Hallo,

    Wie heeft er ervaring met het exporteren van een paradoxtabel naar een boekhoudpakket. Een klant wil graag de fakturen van een pakket kunnen importeren in een nog nader te kiezen boekhoudpakket.

    Heeft iemand advies, suggesties, wat hiervoor het makkelijkst te gebruiken is?

    Met vriendelijke groeten,

    Johan Lijffijt

  • Lynx

    Je kan eens in de help kijken en zich iets verdiepen in de opties van de TDataset en TTable. Het is hiermee mogenlijk data uit een bepaald veld te lezen. Met die data kan je dan verder werken zodat je uiteindelijk je doel kan bereiken.

  • Chilly-B

    Importeren in, exporteren naar, maar dat ter zijde ;)

    Ik denk dat je moet uitzoeken hoe dat boekhoudpakket z'n data importeerd of welke vormen van data het kan importeren. Als dat pakket gewoon paradox tabellen kan importeren hoef je alleen nog maar de structuur van zo'n tabel uit te zoeken. Ik zal waarschijnlijk hier op m'n werk hetzelfde moeten uitzoeken voor AccountView (boekhoudpakket). Ik ben benieuwd naar je vorderingen!

    Groeten,

    Martijn